شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

۶۰ درصد قطعات دستگاه TBM در مشهد جابه‌جا شد | انتقال بزرگ‌ترین قطعه به امامت ۴۹

  • کد خبر: ۱۶۹۸۸۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
۶۰ درصد قطعات دستگاه TBM در مشهد جابه‌جا شد | انتقال بزرگ‌ترین قطعه به امامت ۴۹
مدیرعامل شرکت ساخت قطار شهری مشهد از جابه‌جایی ۶۰‌درصد قطعات دستگاه TBM خبر داد و گفت: شب گذشته بزرگ‌ترین قطعه از نظر ارتفاعی از شهرک ابوذر به امامت ۴۹ منتقل شد.

کیانوش کیامرز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته بزرگ‌ترین قطعه ارتفاعی دستگاه TBM از شهرک ابوذر به امامت منتقل شد. این قطعه به طول ۷ متر و ۶۰ سانتی‌متر و عرض ۸ متر بود که به همت کارکنان و متخصصان جابه‌جا شد.

وی گفت: ۴ قطعه مشابه این قطعه وجود دارد که طی شب‌های آینده به امامت ۴۹ منتقل خواهد شد، اما آنچه اهمیت دارد، انتقال قطعه اول است تا مسیر بازگشایی و راه برای انتقال سایر قطعات تسهیل شود.

مدیرعامل شرکت ساخت قطارشهری مشهد گفت: باتوجه‌به فعالیت شبانه‌روزی قطارشهری، تمام قطعات دستگاه TBM پنج روز زودتر از تاریخ اعلام‌شده، یعنی ۱۵ تیرماه به امامت ۴۹ خواهد رسید. این درحالی است که پیش از این، تاریخ ۲۰ تیرماه اعلام شده بود.

به گفته کیامرز، تاکنون ۶۰درصد از قطعات دستگاه حفار تونل قطارشهری مشهد جابه‌جا شده است و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی، مونتاژ این دستگاه از اول مردادماه آغاز شود و تا اواسط مهرماه به پایان برسد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->